lördag 17 mars 2012

Till salu!...

Hej allihopa! Här kommer ett lite annorlunda inlägg.
Dessa mjuka, mysiga saker uppskattas verkligen av mina barn. Det leks med och pryder barnens rum. Men nu finns de också till SALU! Allt är gjort av mig och jag syr och virkar upp efter beställning och mönstren är egna påhittade.
Fina saker att ge bort som födelsedagspresent, doppresent eller bara som en fin gåva. Planet kan man lätt sätta ett snöre i och hänga i taket.

En prydnadskudde med ett flygplan på. Kuddens framsida är sydd i ett fint naturvitt ulltyg och baksidan har ett mjukt blårandigt bomullstyg. Måtten på kudden är ca 35x60cm och innerkudden är av dun.



Det går även att köpa det virkade flygplanet som är ca 12x20cm och 24cm mellan vingspetsarna.

Priset på kudden är 380:- inkl. innerkudde i dun.
Virkat flygplan 200:-.
Vill du ha både kudden och flygplan får du det för 550:-.
Jag bor mellan Falun och Borlänge och där kan sakerna hämtas, jag kan också lämna sakerna om ni bor i närheten om/när jag har vägarna förbi. Vill ni ha sakerna skickade till er så får ni stå för porto.
Är ni intresserad så maila till mig på lortungarna@hotmail.com , ha en supermysig helg!
Kram/Linda.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar