tisdag 24 januari 2012

Julklappar...

Här kommer det lite bilder på några utav barnens julklappar... Förutom Boben, pottan, massvis med kläder, Duplo och andra leksaker så fick dom dessa...
Max fick ett flygplan som nu hänger ovanför sängen tillsammans med lite vimplar från Maileg.






En sparbössa, som redan har börjat samla mynt, som är en gammeldags bensinpump och högst upp sitter det en klocka. Passar perfekt med stilen jag försöker skapa i Max hörna...





















Sen har det kommit till lite tavlor och boxar så nu är jag så gott som klar med hans avdelning. Jag är väldigt nöjd och tycker jag har fått till stilen jag har varit ute efter riktigt bra, det ska bjudas in till lek å mys.






Wilma fick en ”Klara-docka” som jag har virkat till henne, hon är 77cm lång och följer med överallt i huset.




















Jag är inte helt klar med Wilmas del av rummet så ni får vänta med att se fler bilder där ifrån...
Kram/L.

2 kommentarer:

  1. Finaste rummen åt de finaste barnen. Du är så himla duktig :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men åååh vilken fin idé att göra en "Klaradocka", fantastiskt!!

    SvaraRadera